نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران

نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران

یک شنبه 17 اسفند 1399
13:21
ایران گو


پارکت و کفپوش لمینت از محبوب ترین انواع کفپوش هستند. در نگاه اول به نظر می رسد از بسیاری جهات شبیه به هم باشند و تقریباً غیرممکن است که کسی در نگاه اول تفاوت بین کفپوش لمینت با کیفیت بالا و پارکت را از هم تشخیص دهد. ما در اینجا مهمترین تفاوتهای بین دو نوع کفپوش را مقایسه خواهیم کرد. با شرکت کیان فام نمایندگی پارکت لمینیت HDF ایزوفام در تهران همراه باشید

نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران ، نمایندگی  پارکت ایزوفام در تهران

اول از همه نمی توان گفت که یک نوع کفپوش خاص از نوع دیگر بدتر است زیرا هر دو نوع کفپوش مزایای خاص خود را دارند و حتی ممکن است از برخی معایب نیز برخوردار باشد. به همین دلیل در این مطلب به معرفی کفپوش لمینت یا همان پارکت لمینت میپردازیم و اینکه کدام کفپوش مناسب شرایط محیط شما است تا از کفپوش جدید خود برای سالها لذت ببرید .

کفپوش پارکت
پارکت نوعی کفپوش است که از چوب واقعی ساخته شده است. لایه میانی HDF ، پشت و سطح همه از چوب ساخته شده است. کف پارکت از نظر ماهیت خود ، فضای طبیعی و دنجی را در هر اتاق ایجاد می کند.

 

نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران ، نمایندگی  پارکت ایزوفام در تهران

معایب
کفپوش پارکت از چوب ساخته شده است که ماده ای طبیعی است ، بنابراین در مقایسه با کفپوش لمینت یک عیب جزئی دیگر نیز دارد: نور خورشید باعث تغییر رنگ می شود. بسته به نوع چوب ، ممکن است روشن ، تیره یا حالت زرد به خود بگیرد. اگر پنجره هایی با طول زیاد دارید و به همین دلیل نور آفتاب به زمین برخورد می کند ، باید اطمینان حاصل کنید که از پارکت خود با آویز یا پرده محافظت کنید. از معایب دیگر پارکت چوبی این است که رطوبت دشمن اصلی آن میباشد به همین دلایل پارکت های لمینتی پیشنهاد میشود

کفپوش پارکت لمینت
کفپوش پارکت لمینت جایگزین مناسبی برای پارکت چوبی است. زیرا که هزینه پایین تری دارند و ظاهر آن ها شبیه به چوب واقعی است. این نوع کفپوش ها از پالت چوب و زرین به وجود آمده اند.


HDF که اصطلاحا به آن لمینت و یا پارکت می گویند ، از جنس الیاف چوب فشرده با چگالی بالا ( Fiberboard Density Hard) و از مواد چوب ساخته می شود نه اینکه مانند پارکت مستقیما از خود چوب درختان ساخته شده باشد؛ در ضخامت معمولا ۸ تا ۱۲ میلی متر و ابعاد (عرض ۲۰ سانتی متر و طول ۱۳۰سانت متر ) تولید می شوند. البته پارکت ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند آنچه که در فوق اشاره شد عمومیت بیشتری دارد .
لمینت‌ها کفپوش هایی هستند که نمای ظاهری آنها از طرح و نقشه‌های چوب، کپی‌برداری شده است. در نگاه اول شاید فکر کنید که آنها الوارهای واقعی‌اند، اما با کمی دقت به مصنوعی بودن آنها پی می‌برید. در واقع لمینت‌ها از چند لایه چوب متراکم و به هم فشرده ساخته شده اند و سطح خارجی آنها روکشی دارد که مشابه نقش و نگارهای چوب طبیعی است. این دسته از کفپوش‌ها در گروه کفپوش‌های مدرن قرار دارند و به‌خصوص برای خانه هایی که ساکنان آن قصد دارند از سبک دکوراسیون مدرن برای منزلشان استفاده کنند، بسیار مناسب است.


اجزا تشکیل دهنده پارکت لمینت

۱- لایه محافظ با استحکام و مقاومت بالا تا سطح برای همیشه با دوام و براق بماند

۲- لایه ضخیمی از رزین تزئینی با طرح های فوق العاده زیبا و طبیعی و مقاوم در برابر نور خورشید

۳- صفحه اصلی با استقامت بسیار بالا در برابر فشار ، لایه با فشردگی بالا و مقاوم در برابر رطوبت

۴- لایه ضد رطوبت برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت از کف زمین و جلوگیری از فرسودگی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شرکت کیان فام نمایندگی پخش پارکت لمینت ایزوفام در تهران میباشد که با عرضه و پخش کفپوش های این برند در حوزه دکوراسیون داخلی منازل و ادارات در زمینه فروش پخش و نصب پارکت های لمینت و ... از بهترین ها میباشد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی پخش پارکت لمینت ایزوفام در تهران است. || طراحی و سئو ایران گو